RDV Scootershop
Spare Parts and Accessories > Classico > Engine and parts > Pistons and rings > Pistone racing Pinasco ø 69 / 2 segmentI selezione C (215 cc) < 2015per ...
Pistone racing Pinasco ø 69 / 2 segmentI selezione C (215 cc) < 2015per Vespa 200 PX-PE-Rally-Cosa
Available
07-LM-040-PI

Pistone racing Pinasco ø 69 / 2 segmentI selezione C (215 cc) < 2015per Vespa 200 PX-PE-Rally-Cosa

technical specifications

Selezione C

Shipping time:

24/48 hours

1 point RDV = 2 cents 134 points RDV = 2,68 € cashback
Promotional product: sale -25%
134,69 € 179,58 €
110,40 € VAT excluded
Compatibility

Vespa 200 Rally VSE1T
Vespa 200 PE VSX1T
Vespa 200 Cosa VSR1>2T
Vespa 200 PE VSX1T Millenium '98

Models
Models 200cc
Vespa 200 Rally VSE1T , Vespa P 200 E VSX1T , Vespa PX 200 E VSX1T , Vespa PX 200 E Arcobaleno VSX1T , Vespa PX 200 E Arcobaleno Elestart VSX1T , Vespa 200 PE VSX1T Millennium '98 , Vespa 200 Cosa VSR1T
Request information

Do you have any questions? Request more information from the staff

I have read and accept the use of my data according to the disclosure of privacy. Read Privacy Policy.
accept
Fields with an * (asterisk) are required
thank you

Your request has been successfully forwarded to the staff, you will be contacted as soon as possible.

Related articles
-20%
Available
Compatibility

Vespa 200 Rally VSE1T

Vespa P 200 E VSX1T

Vespa PX 200 E VSX1T

Vespa PX 200 E Arcobaleno VSX1T

Vespa PX 200 E Arcobaleno Elestart VSX1T

Vespa 200 PE VSX1T Millenium '98

Vespa 200 Cosa VSR1T

technical specifications

Il V-One è stato pensato per chi desidera un carter perfettamente sostituibile all’originale, fornito con tutta la componentistica necessaria al montaggio e che consenta la massima intercambiabilità con i componenti presenti sul mercato,non richiede alcuna modifica estetica del veicolo e si adatta a tutte le parti originali Piaggio

Le sedi di banco sono progettate per accettare i cuscinetti e i paraoli manovella originali (non forniti). V-One può essere montato con il carburatore originale Dell’Orto Si 24-24
È possibile l’utilizzo dell’albero motore originale oppure del nostro albero motore a valvola rotante con corsa 57mm art. 5316082. Quale che sia la scelta, l’alimentazione è comunque stata rivista e implementata grazie ai nostri moderni
sistemi CAD che hanno profilato un condotto di immissione nel carter ottimizzato.

Realizzati interamente in ITALIA

842,54 € 1.053,17 €
690,60 € VAT excluded
1 point RDV = 2 cents 842 points RDV = 16,84 € cashback
-20%
Available
Compatibility

Vespa 200 Rally VSE1T

Vespa P 200 E VSX1T

Vespa PX 200 E VSX1T

Vespa PX 200 E Arcobaleno VSX1T

Vespa PX 200 E Arcobaleno Elestart VSX1T

Vespa 200 PE VSX1T Millenium '98

Vespa 200 Cosa VSR1T

technical specifications

Il V-One è stato pensato per chi desidera un carter perfettamente sostituibile all’originale, fornito con tutta la componentistica necessaria al montaggio e che consenta la massima intercambiabilità con i componenti presenti sul mercato,non richiede alcuna modifica estetica del veicolo e si adatta a tutte le parti originali Piaggio

Le sedi di banco sono progettate per accettare i cuscinetti e i paraoli manovella originali (non forniti). V-One può essere montato con il carburatore originale Dell’Orto Si 24-24
È possibile l’utilizzo dell’albero motore originale oppure del nostro albero motore a valvola rotante con corsa 57mm art. 5316082. Quale che sia la scelta, l’alimentazione è comunque stata rivista e implementata grazie ai nostri moderni
sistemi CAD che hanno profilato un condotto di immissione nel carter ottimizzato.

Realizzati interamente in ITALIA

Shipping time
24/48 hours
954,53 € 1.193,16 €
782,40 € VAT excluded
1 point RDV = 2 cents 954 points RDV = 19,08 € cashback
-20%
Available
Compatibility

Vespa 200 Rally VSE1T

Vespa P 200 E VSX1T

Vespa PX 200 E VSX1T

Vespa PX 200 E Arcobaleno VSX1T

Vespa PX 200 E Arcobaleno Elestart VSX1T

Vespa 200 PE VSX1T Millennium '98

Vespa 200 Cosa VSR1T

technical specifications

The V-One is designed for those who want a casing perfectly replaceable with the original, provided with all the components necessary for assembly and allowing maximum interchangeability with components available on the market, it requires no aesthetic modification of the vehicle and fits all original Piaggio parts.

The crankcase seats are designed to accept the original crankshaft bearings and seals (not provided). V-One can be mounted with the original Dell’Orto Si 24-24 carburetor.
It is possible to use the original crankshaft or our rotary valve crankshaft with a 57mm stroke art. 5316082. Whatever the choice, the intake has been reviewed and implemented thanks to our modern
CAD systems that have profiled an optimized intake duct in the casing.

Entirely made in ITALY

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Without mixer
With electric start
Reed valve (Not included)

Shipping time
24/48 hours
771,04 € 963,80 €
632,00 € VAT excluded
1 point RDV = 2 cents 771 points RDV = 15,42 € cashback